
Serviciul public ”Verificarea preliminară a dosarului pentru acordarea dreptului de ședere unor categorii de străini” vine în asistența asociațiilor sau acționarilor persoanelor juridice cu investiții străine, persoanelor cu funcții de conducere a întreprinderilor, care desfășoară activitatea de antreprenoriat.
Astfel, beneficiarii de acest serviciu, în scopul verificării preliminare de către BMA a completitudinii dosarului, ce urmează a fi depus, însoțit de solicitarea unui drept de şedere, pot expedia un mesaj textual la e-mail-ul antreprenor@bma.gov.md cu anexarea copiilor de acte scanate.
Copiile actelor urmează a fi prezentate in format PDF cu volumul nu mai mare de 5Mb.
La recepționarea mesajului BMA în termen de 1 (una) zile lucrătoare:
- va constata, daca dosarul este complet si daca sunt anexate toate actele necesare,
- va expedia în adresa solicitantului prin e-mail răspuns despre rezultatele verificării preliminare.
Răspunsul BMA va avea următorul conținut:
1. "Dosarul este complet si poate a fi depus la Ghișeul unic de documentare a străinilor a Biroului migrație și azil în orele stabilite de programul de lucru";
2. "Dosarul este incomplet". În răspuns se va indica care document este lipsa.
De notat, că în acest caz Biroul migrație și azil nu se va expune asupra conținutului documentelor anexate.