În cadrul programului de instruire „Comunicare orientată către beneficiar”, peste 130 de angajați ai Inspectoratului General pentru Migrație (IGM) au avut ocazia să își perfecționeze abilitățile de comunicare, o componentă esențială pentru asigurarea unor servicii de calitate. Programul a fost gândit pentru a sprijini dezvoltarea unei relații de încredere între ofițerii IGM și beneficiarii serviciilor, punând accent pe înțelegere, compasiune și respect față de fiecare persoană în parte.
În cadrul cursurilor, participanții au învățat să abordeze fiecare caz în mod individualizat, să înțeleagă mai bine nevoile celor care solicită asistență și să răspundă cu empatie și profesionalism. „Abordarea fiecărui caz cu atenție și dedicare este esențială pentru a ne asigura că străinii pe care îi deservim beneficiază de un serviciu corect și eficient” au subliniat participanții la program.
La finalul instruirilor, conducerea IGM a apreciat dedicarea și profesionalismul remarcabil al formatorilor, mulțumindu-le pentru contribuția valoroasă la dezvoltarea abilităților de comunicare. „Acest program nu doar că a îmbunătățit tehnicile de comunicare ale angajaților noștri, dar și v-a contribui semnificativ la crearea unui mediu mai prietenos și accesibil pentru străinii din țară. Este un pas important spre atingerea obiectivelor instituției de a oferi soluții eficiente, servicii de calitate și de a crește satisfacția beneficiarilor noștri” a declarat Vladimir Sava, șeful adjunct al IGM.
Amintim că programul de instruire a fost organizat și desfășurat de Organizația Internațională pentru Migrație (OIM), în colaborare cu Ministerul Afacerilor Interne și IGM. Acesta face parte din proiectul „Sprijinirea protecției, tranzitului, întoarcerii voluntare și informate și a reintegrării cetățenilor Parteneriatului Estic și resortisanților țărilor terțe (RȚT) afectați de conflictul din Ucraina”, proiect implementat cu sprijinul financiar al Uniunii Europene.







