Cererea privind confirmarea atribuirii numărului de identificare de stat (IDNP) pe teritoriul Republicii Moldova se depune personal sau de către reprezentant împuternicit prin procură autentificată de notar. În cazul persoanei imobilizate, al persoanei aflate la tratament prin constrângere, al persoanei aflate în arest preventiv sau în detenție, cererea pentru eliberarea buletinului de identitate sau a permisului de ședere poate fi depusă de către reprezentantul împuternicit prin procură autentificată de notar sau de alte persoane abilitate prin lege cu astfel de funcție ori prin împuternicire de reprezentare în baza semnăturii electronice, consemnată în Registrul împuternicirilor de reprezentare în baza semnăturii electronice.Adeverințele se înmânează, contra semnătură, solicitantului sau reprezentantului său legal, sau reprezentantului împuternicit prin procură autentificată de notar sau de alte persoane abilitate prin lege cu astfel de funcție, iar la cererea solicitantului și prin scrisoare recomandată cu confirmarea de recepționare. La înmânarea adeverinței, solicitantul prezintă actul de identitate. În cazul înmînării adeverinței reprezentantului legal sau reprezentantului împuternicit prin procură, suplimentar se prezintă documentele ce atestă dreptul de reprezentare.Se solicita atașarea următoarelor documente:Cererea de formă stabilită. migratie.sd@igm.gov.mdPașaportul național al străinului (se va atașa pagina cu datele personale și fotografia după caz);Procura şi buletinul de identitate, în cazul în care actele se depun de către reprezentantul legal.Taxa se achită după confirmarea, printr-un mesaj prin e-mail, de către funcționarul Inspectoratului General pentru Migrație. Costul serviciului acordat este - 100 lei.*Notă: Potrivit art. 75 alin (1) lit e) al Codului administrativ al RM, petiția depusă în formă electronică trebuie să conțină semnătură electronică.