Acordarea și prelungirea dreptului de şedere în scop de muncă specialiştilor din domeniul tehnologiei informaţiei (TI)

Acordarea

Lista actelor pentru ACORDAREA dreptului de şedere în scop de muncă specialiştilor din domeniul TI:

  1. Demersul tipizat
  2. Paşaportul naţional al străinului.
  3. Avizul emis de autoritatea competentă în domeniul tehnologiei informației.
  4. Contractul individual de muncă, cu indicarea salariului lunar al străinului.
  5. Cazierul judiciar din țara de origine, legalizat/apostilat (în modul stabilit), tradus în limba de stat și autentificat notarial sau consular.
  6. Originalul și copia actului ce atestă dreptul de proprietate sau de folosință asupra locuinței (extrasul din Registrul bunurilor imobile sau contractul de locațiune, înregistrat conform legislației).
  7. O fotografie color 3x4.

Prelungirea

Lista actelor pentru PRELUNGIREA dreptului de şedere în scop de muncă specialiştilor din domeniul TI:

  1. Demersul tipizat 
  2. Paşaportul naţional al străinului.
  3. Permisul de şedere al străinului.
  4. Avizul emis de autoritatea competentă în domeniul tehnologiei informației.
  5. Contractul individual de muncă, cu indicarea salariului lunar al străinului.
  6. Originalul și copia actului ce atestă dreptul de proprietate sau de folosință asupra locuinței (extrasul din Registrul bunurilor imobile sau contractul de locațiune, înregistrat conform legislației).
  7. O fotografie color 3x4.

Notă:

  1. Actele se depun cu 30 de zile calendaristice înainte de expirarea termenului de ședere. Cetățenii Uniunii Europene depun actele cu cel puțin 15 zile calendaristice înainte de expirarea termenului pentru care li s-a aprobat șederea.
  2. Nerespectarea termenului de depunere a cererii se sancţionează administrativ.
Facebook
YouTube
Sari la conținut
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.